HomeFAQ

Heb je een vraag?

Hier vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

Hoe maak ik een EyePower.nl account aan?
Heb je nog geen EyePower.nl account? Maak er een aan bij het afronden van je bestelling.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Kan ik mijn gegevens inzien?
Ja hoor, nadat je bent ingelogd, zie je een overzicht van je gegevens op de Mijn Account pagina. Ook in het Winkelwagentje zie je je gegevens. Het factuuradres en bezorgadres kun je wijzigen vanuit het Winkelwagentje. Als je uit ons klantenbestand verwijderd wilt worden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Verstrekt EyePower mijn gegevens aan derden?
Nee, Eyepower.nl zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling. Lees meer in onze Privacy Policy.
Ik wil graag een artikel bestellen. Hoe doe ik dit?
Een artikel bestellen is erg eenvoudig. Zoek eerst het artikel uit dat je graag wilt hebben, selecteer eventueel de sterkte of kleur. Vervolgens klik je op "BESTELLEN". Het artikel wordt in je winkelwagen geplaatst. Volg nu de instructies op je scherm om de order te voltooien.
Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?
Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van je bestelling.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen besteloverzicht ontvangen
De orderbevestiging van uw bestelling wordt automatisch verstuurd naar het door u opgegeven e-mail adres. Daarnaast is de orderbevestiging terug te vinden in uw bestelgeschiedenis via Mijn account. Mogelijk is de bevestiging in uw ongewenste post terecht gekomen. Is de orderbevestiging ook niet in uw ongewenste post terecht gekomen, neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zullen u zo spoedig mogelijk de orderbevestiging toesturen.
Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al betaald heb?
Nee, dat kan niet. Wil je een extra artikel bestellen, dan zul je een nieuwe order moeten plaatsen.
Hoe moet ik betalen?
Zodra je hebt uitgezocht wat je wil kopen, wordt je door ons doorgeleid via je winkelmandje naar het betalingsscherm. Vanaf deze pagina wordt je doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van MultiSafepay. Op deze pagina maak je de keuze voor de betaalmethode die je het liefst gebruikt. Zodra de betaling is afgerond word je teruggeleid naar de EyePower.nl webshop.
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Wanneer je bij ons een order plaatst, gaat de betaling via MultiSafepay. Deze payment service provider biedt een groot aantal betaalmogelijkheden.

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar:
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • iDEAL (NL)
  • DIRECTebanking (DU, BE)
  • Bancontact/Mister Cash (BE)
  • Banktransactie*
  • Fast Checkout (MultiSafepay)

*Banktransacties hebben vaak langer nodig om overgeschreven te worden van de ene op de andere rekening. Houdt bij het gebruik van banktransacties dan ook rekening met een langere levertijd. Let er bij banktransacties goed op dat je alle gegevens goed overneemt, dit voorkomt verdere vertraging.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Zodra wij de bestelling via onze webshop ontvangen, wordt jouw order meteen verwerkt en zo spoedig mogelijk verzonden. In de meeste gevallen betekent dit dat bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur besteld zijn, de zelfde dag nog bij DPD worden aangeleverd. Vervolgens wordt het pakket door DPD binnen 2 tot 3 werkdagen op het door jou opgegeven afleveradres bezorgd.
Rekent EyePower verzendkosten?
Bestellingen binnen Nederland zijn verzendkostenvrij. Voor bestellingen naar België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk rekenen wij €3,95 per pakket. Als het pakket naar een ander land verstuurd moet worden, neem dan even contact met ons op over de verzendkosten.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?
Wanneer je niet thuis bent bij bezorging, zal DPD een 'niet thuis bericht' achterlaten. Hierop staat uitgelegd hoe je het pakket alsnog in ontvangst kunt nemen.
Van welke vervoerder maakt EyePower.nl gebruik?
EyePower.nl laat bestellingen bezorgen door DPD of PostNL, afhankelijk van het formaat. Levering in het buitenland wordt door locale postbedrijven gedaan.
Heb ik bij EyePower.nl garantie op mijn artikelen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het aangeschafte product, dan kan deze altijd geruild of geretourneerd worden. Binnen 14 dagen mag je, zonder opgave van reden, de bij ons gekochte producten terugsturen. Meldt de retourzending aan via ons retourformulier en geef bij type retour 'Herroeping' of 'Omruiling' op. Bekijk voor de voorwaarden voor retourzendingen onze Algemene Voorwaarden
Hoe moet ik mijn retour aanmelden?
Gebruik het online retourformulier om je retourzending aan te melden. Je krijgt bericht van ons over de verdere afhandeling van je retourzending.
Naar welk adres kan ik mijn retourzending sturen?
Retourzendingen kun je sturen naar: EyePower.nl, Platinastraat 68, 8211 AR Lelystad, Nederland
Hoe snel wordt mijn retourzending behandeld?
Zodra wij de door jou teruggezonden bestelling in originele staat, zoals wij deze hebben geleverd, hebben ontvangen, zullen wij de betaling binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening.
Brengen jullie kosten in rekening voor retourzendingen?
Nee, wij brengen geen kosten in rekening. Wel behouden wij het recht schade als het gevolg van ingebruikname in mindering te brengen op het te crediteren bedrag. Let er alstublieft wel op dat de kosten voor het retourzenden voor uw eigen rekening zijn. Kijk voor de meest actuele tarieven op de website van PostNL.
Ik heb een vraag, hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Kom je er niet uit op EyePower.nl of heb je je antwoord niet kunnen vinden in onze FAQ? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
gratis levering
snelle levering
kwaliteit
veilig betalen
© Spectaculis B.V / eyepower / 2010 - 2018 Lelystad, the Netherlands